Vi tar det i dag istället!

Städningen gick sådär igår och dagen slutade med att jag gick och träna istället.. inte dåligt de häller. Men idag har jag verkligen fått ta mig i kragen och börjat tvätt. Fyra maskiner står hög tryck i källaren och ändå finns det mer tvätt kvar... kanske förstår ni att vi hade MYCKET tvätt!!! Nu blir de damma, dammsuga och tvätta golv. Sedan får det nog bli en promenad i solskenet=) Ska även testa göra en ny fiskgryta idag den ser super god ut på bilden. Kan dela med mig av receptet om någon mer kanske känner sig sugen!

Fiskgryta med grönsaker 4 port!
1/2 purjolök
1 vitlöksklyfta
1 röd chili
1 msk riven ingefära
1msk olivolja
1dl vatten
1 msk fiskfond
2 dl grädde
salt och svart peppar
200g laxfilé
200g torskfile
broccoli
100g skalade räkor
1 1/2 dl gröna ärtor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback