Sköna underbara Måndag

Detta Har nog varit den skönaste Måndagen på riktigt länge, att vakna tidigt och känna att man kan ligga kvar i sängen och dra sig så länge man vill är vardagslyx. Efter en god smoothie begav jag mig till pingstkyrkans loppis... där förstördes mitt lugn. 5 Meter kö för att bara komma in helt galet, tanken slog mig att det måste vara massa bra saker där inne efter som SÅ många köa. Tyvärr va inte tanken sanning, besviken gick jag hem och lagade en god middag som bestod av kyckling och grönsallad. En tripp till tygladan i vbg med Ebba har jag med hunnit med, vi tog även en sväng om överby på vägen hem. Fick köpt mig nya orkideér till sovrummet och en härlig bukett med tulpaner. Nu blir det en varm dusch och sedan ska jag se på nya serien Revenge.

Kommentarer
Anonym säger:

Fiina bilder<3

2012-01-24 | 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback