Shopping till fjällen

Idag har jag i princip tillbringat hela min dag på överby, var och fikade med goa Kajsa och små kikade lite på vinterkläder till fjällen. När Johan sedan kom hem från jobbet åkte vi ut igen, då blev de att vi inhandlade en jacka var, var sitt underställ och Johan köpte även skidbyxor. Senare på kvällen blev det en 6 km promenad för att sedan avsluta hela kvällen med mitt röj i garderoberna... roligt att man ALDRIG blir klar. I morgon blir det skola och när jag kommer hem blir det plugg och röj i garderoberna!!!


Underställen är köpta på stadium och är från Helly Hansen
Jackan är köpt på statium och är från Everest
Även skidbyxorna är köpta på stadium och från Everest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback