Låång Helg

Idag är det äntligen fredag, har dock varit ledig hela veckan eftersom jag varit i fjällen men ändå är det något speciellt när det blir fredag. Tyvärr blir inte denna helgen någon skön vilo helg blir nämligen jobb hela helgen, skönt med extra pengar men jobbigt att vara skit förkyld. Så idag blir det skola och sedan rakavägen till jobbet, så hem kommer jag inte fören runt halv 11 ikväll. Men vad gör de när han mar underbara arbetskollegor? Hade tänkt att lägga ut lite bilder från fjällen med men det får nog bli ikväll eller senare i helgen när jag har tid. Nu ska jag vara duktig och göra klart min läxa och sedan får jag nog se till att få i mig lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback